Klacht: samsung tablet

op 13 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 3 3 weken kome mijn verwijderde e-mails retour postvak in. Ik verwijder ze dan weer en leeg ook mijn prullenbak gaat goed maar na een paar minuten geeft hij weer het aantal terug in postvak. Ik ontvang wel gewoon nieuwe post. Ben al bij Dixon in Amstelveen geweest daar zeiden zij het is een instelling, zij hebben iets ingesteld maar het probleem blijft. Kunt U mij svp.helpen?

Gewenste Oplossing:

door mijn probleem op te lossen geef een goede tip voor instelling svp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte kainonmaxine01, Wij raden u aan de applicatie E-mail gedwongen te stoppen en de cache te legen. Dit kunt u doen door te gaan naar de Instellingen > Applicatiebeheer > Alles > E-mail. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten. Jaime Samsung Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kainonmaxine01