Klacht: Samsung tab 3 8.0 Bij aankoop smart tv

op 21 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Onlangs hebben wij een Samsung Smart tv gekocht. Een veel duurdere dan eerst is de bedoeling was, maar door alle extra snufjes én de gratis tablet hebben we toch besloten tot aankoop van een duurdere variant. Tegelijkertijd hebben we een blue-ray speler aangeschaft. Op beide producten zat een Promotion actie, namelijk een samsung tab 3 8.0 en de dvd van verschrikkelijke ikke. Van de dvd hebben we een tijd geleden een bevestiging gehad, maar nog niets ontvangen. Van de Tablet hebben we echter nog niets gehoord. Erg raar, want beide brieven zijn tegelijkertijd de deur uitgegaan.

Contact opnemen over de voortgang van de promotion acties mbt de tablet en de dvd

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 06 februari 2014 om 13:49 geantwoord

Geachte heer Stadlander,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.

Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn tevens goedgekeurd. De tablet is op 19 januari 2014 verwerkt en de aanvraag van de dvd op 12 januari 2014.

Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het voordeel gaat ontvangen.

Wij streven ernaar het voordeel binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden aan u te bezorgen. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.

Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.

Alvast bedankt,

Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Stadlander