Klacht: Samsung smart tv vastgelopen naar software update

op 26 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo ik heb gisteren ochtend mijn tv ge probeert te updaten maar sinds dien gaat ie aan uit aan uit daarvoor nooit problemen met de tv gehad nu zou die vast zitten in een loeping en moest ik hem een half uur van de stroom af hallen maar ook dit heeft niet mogen Bas ten ik ben net verhuist en heb het les geld gewoon niet om hem weg te brengen voor reparatie of voor een nieuwe tv is er eventueel nog iets dat ik zelf zou kunnen doen want ik denk dat deze fout is ontstaan doordat de update is onderbroken en niet zozeer dat mijn tv echt stuk is of iets dergelijks ik hoop dat u een idee heeft wat dan ook als ik hem net aan de stroom zet gaat het stem nu knopje drie keer knipperen en gaat hij vrij snel achter elkaar aan en uit als jij een paar uur aan staad wordt de tijd dat hij aan en uit gaat steeds langer en krijg ik ook een blauw scherm te zien ik hoop dat u nog een idee hebt zonder dat het me geld gaat kosten als ik de afstands bediening indruk knippert het lichtje ook drie keer snel achter elkaar anders zit ik gewoon weg hellemaal zonder tv zou vallen zij maar ben net verhuist twee weken hel deden kost ook geld nou elke top elk idee dat zou kunnen werken is welkom echt alles

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft ik heb nog nooit probleem En gehad met mijn tv dit komt echt door een software update onderbreking moet toch iets aan te doen zijn lijkt mij ik ben blij met alle producten van Samsung normaliter helpen ze altijd wel om de fout op te lossen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 10201515793