Klacht: Samsung smart tv

op 15 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste samsung ,Ik heb meerdere malen contact opgenomen met Samsung. Elke medewerker zegt iets anders. Ik heb niet gestudeerd voor technische producten zei wel. Ik belde sinds maart 2016 over een smart televisie die ik in februari 2016 had gekocht. Bij aankomst werkte de televisie goed. Ik heb na een maand gebeld omdat die screenmorrior het ineens niet meer deed. Ik heb telefonisch contact gehad met Samsung en zei zouden met me meekijken. Elke keer lukte het niet en moest ik op een sofware opdate wachten die maar niet kwam. Is het eindelijk gekomen augustus 2016 en vind Samsung dat er niets voor me gedaan kan worden en dat zei een monteur moeten inplannen maar dat het waarschijnlijk geld gaat kosten. Ik ben zo boos he, waarom moest ik dan zo lang wachten. Keer op keer heb ik het initiatief genomen om Samsung te bellen. Bel afspraken werden gewoon geannuleerd zonder mij te melden. Ik heb zo vaak vrij genomen van mijn werk en dan nog werd ik niet geholpen. Al mijn vakantie dagen zijn naar de maan. En dan denken Samsung alleen maar aan hun eigen portemonnee. Ik heb keihard gewerkt voor mijn Samsung producten die ik thuis heb. Als alleenstaande moeder moet ik alles zelf doen. En dan word ik nog zo behandeld door Samsung voor wie ik zoveel reclame maakt? Ik ben zo boos en teleurgesteld. Want de medewerkers van Samsung zijn zo onbeschoft en discrimineren. Is het omdat ik in Amsterdam zuidoost woond dat zei geen moeite doen om even langs te komen? Door dit soort mensen krijg ik een minder waardigheidscomplex. Ik steel niet ik werk hard om mijn spullen te kopen.waarom zo onbeleefd. Ik ben al maanden hiermee bezig en word steeds om de tuin geleid. Ik ben ook maar een mens. Ik koop een smart tv maar hij doet het niet. Is een dure tv van niet eens een half jaar die het na een maand niet meer naar behoren deed. Als je iets koopt moet hij het gewoon doen .doet hij het niet dan moet je geholpen worden. Ik heb tog 2 jaar fabrieks garantie? Waarom moet ik zoveel geld verspillen om die dure nummer van Samsung steeds te bellen? Dat geld groeit niet op me rug. Wie geef mij dat geld terug? En dan dreigen als het geen technische fout is aan de televisie dat ik moet betalen. Wie kan dat controleren want ik ben geen techniecus. Ik werk met kinderen ik werk niet voor Samsung. Als er iets mis is met die kinderen vraag ik Samsung tog ook niet. Effe serieus Samsung moet echt naar hun medewerkers kijken zo onbeschoft en weten niets. Ze luisteren ook niet goed naar de klant. Zo ik ben echt pissig. Ik voel mij echt gediscrimineerd. Het gaat om me smart tv ue60ju600. Ik heb 4 Samsung apparaten en geen van ze werken met me tv. Het kan tog niet zo zijn dat al me 3 andere apparaten het niet doen? Dan is Samsung een waardeloos merk. En aan mijn internet van kpn ligt het niet. Alles werkt naar behoren. Ik hoop echt dat mijn klacht in behandeling wordt genomen. Want ik heb geen geld om een nieuwe tv te kopen. Terwijl mijn tv pas in februari 2016 is gekocht. Ik hoor graag van u wat ik hiermee aanmoet. Alvast bedankt. Een hele boze en teleurgestelde Samsung fan

Als mijn telefoon het naar behoren doet en als het binnen de garantie gerepareerd worden!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Syreeta