Klacht: samsung service punt neemt telefoon S5 niet aan zonder aankoopbon

op 11 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een nieuwe S8 en wou mijn oude S5 aan mijn dochter geven dus ik
heb mijn Samsung S5 gereset en nu zit er een google beveiliging op.
Dus ik kan de telefoon niet meer gebruiken. Volgens samsung simpel op te lossen bij het service punt. Maar ik heb de aankoop bon waar het imei nummer opstaat niet meer en kan deze ook niet opvragen bij de web winkel waar ik mijn abonnement afgesloten heb want deze is failliet. Dit was Typhone.
Samsung kan niks doen en zegt ga maar naar je provider (T mobile) en die zegt ook niks te kunnen doen..
Dus ik zit met een goed toestel dat geblokkeerd is en kan er dus niks mee.

Gewenste Oplossing:

Als het toestel gereset is zodat mijn dochter deze gewoon kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrick anneveld