Klacht: Samsung S8 scherm brand in, net als de Samsung S6!

op 10 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Net als mijn half jaar geleden gerepareerde Samsung s6 heeft mijn Samsung s8 nu weer hetzelfde probleem.
Het probleem is de ingebrande icoontjes.
Het s8 toestel is nu net een paar maanden oud en ik moet weer een toestel laten repareren. Mijn vrouw heeft overigens ook een Samsung, de s6, en deze heeft ook hetzelfde probleem. Mijn vrouw had de intensie binnenkort ook een Samsung s8 aan te gaan schaffen maar twijfelt nu enorm. Ook ik twijfel of reparatie wel een oplossing is en vraag mij zelfs af of ik misschien wel recht heb op een ander nieuw toestel maar dan wel van een ander merk.
Bij de reparatie van de s6 ben ik toendertijd teruggegaan naar de KPN winkel waar ik het toestel had aangeschaft en heb daar een reparatie in gang gezet. Ik kreeg voor een paar weken een heel vervelend leentoestel, maar ja een mens kan pech hebben dus niet zeuren. Nu hebben we weer een zelfde probleem met de Samsung s6 en een nieuwe Samsung s8 . Aantoonbaar heb ik nu 3 Samsung toestellen (2 × s6 en nu s8) die een ingebrand scherm geven. We hebben besloten direct met Samsung contact op te nemen telefonisch en schriftelijk in plaats van de gang naar de KPN winkel. We hoopten helaas op meer begrip dan we van Samsung kregen. De reparatie papieren van de s6 hadden we Samsung toegestuurd om een compleet beeld te geven van het probleem met oude en nieuwe Samsung toestellen.
Samsung reageert helaas in beide gevallen erg nonchalant en vraagt ons naar een Samsung Service vestiging te gaan en de 3 dezelfde problemen daar nog eens uit te leggen.
Samsung waar is de service voor de uitzonderlijke situatie?

Mvg.
NS

Kom de toestellen ophalen en geef een goed leentoestel. Geef advies over het probleem en leg uit of we ons zorgen moeten maken over het gerepareerde bij voorkeur nieuwe S8 toestel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nsloof