Klacht: Samsung s7

op 30 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juni bestelde ik via vodavone een s7. Deze werd geleverd op vrijdag 1 juli. In de avond heb ik direct geprobeerd in te loggen op samsung om de promotie te bestellen. Dit lukte helaas niet omdat hij de email niet herkende.
Ik heb gebeld met samsung. Deze gaf aan dat ik tot 30 juli de tijd had om het te bestellen. Dat het om de aankoopdatum ging maar nog een maand de tijd had. Echter heb ik dit vol vertrouwen geloofd en heb daarna ivm eens ziekenhuisopname. Dit even op een laag pitje gezet. Gisteren wederom geprobeerd ivm de datum. Toen weer gebeld. Nu werd me verteld dat de aktie op 3 juli stopte en ik geen recht meer had erop. Helaas heb ik geen naam van de desbetrefende persoon genoteerd. En ben ik vol vertrouwen geweest.
Maar vind dit erg jammer

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik nog een gebruik kunnen maken van de aktie.
Groetjes patricia leek

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiluno