Klacht: samsung s7 valt uit

op 06 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

ik heb een samsung s7 1 maand oud en hij gaat iedere keer uit ik ben niet bereikbaar en noem maar op (troep toestel)
teruggebracht naar de winkel in zutphen

ik heb eerst kpn service gebeld prima geholpen toestel is 1 maand uit en ze hadden meer klachten gehad met het zelfde probleem.
Dus oplossing naar de winkel nieuwe halen en proberen of niet hetzelfde probleem voorkomt.
Ik ben naar kpn winkel in zutphen gegaan de medewerker van de winkel komt naar mij toe en begint gelijk van je kan niets met je toestel we nemen niet meer terug want hij is 1 maand oud. W.S krijg ik weer zelfde troep terug.
om het verhaal kort te houden was een k.... en een f.... van een man en hij had geen ballen verstand van mobile toestellen.
ik ben een zeer lange tijd klant van kpn alles heb ik van kpn van tv tot 3 mobiele abo.en zo eindigen sorry hoor
zeer zeer teleurgesteld
ik zeg niet dat kpn slecht is helemaal niet ik blijf zeker bij kpn maar personeel van de winkel in zutphen mag meer opleiden
EEN ZEER TELEURGESTELDE KLANT GRTZ

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eerbeek36