Klacht: Samsung S7 edge

op 02 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond

Ik heb in principe nog nooit een klacht gehad over een telefoon van jullie. Heb al jaren een sansung en nooit wat mee gehad. nu dacht ik laat ik eens de edge proberen. nou vanaf dag 1 al spijt van. extra Schermpje en dicht hoesje erom en hij valt en het hele scherm is aan gort. nieuw scherm rond de 230 euro helaas heb ik dat niet en ben ik er niet voor verzekerd helaas. Nu laat het glas ook nog allemaal los en verschijnt er ineens een roze/ paarse streep over mijn beeldscherm. Het spijt me om het te zeggen maar dit is echt het waardelooste toestel wat jullie ooit hebben uitgebracht. Zal er voortaan ook een paar x langer over na denken om weer een toestel van samsung te kopen. want beter worden ze er niet op hela

Gewenste Oplossing:

Als ze de telefoons weer beter gaan maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindawobke