Klacht: Samsung s3 neo

op 18 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week een SamsungS3 neo naar de Samsung Experience store in Amersfoort gebracht, apparaat wilde niet goed meer opladen, bleef hangen rond de 70%, vorige week maandag gebracht, filiaal manager zei wij gaan hem opsturen voor een nieuw moederboard. Agelopen vrijdag daar naar toe, was nog niets gedaan met het toestel en lag daar nog, terwijl ze beloofd had om het toestel op te sturen. De monnteur was ermee bezig, vandaag op maandag weer daar naar toe en er was nog steeds niets mee gedaan. Toestel ongerepareerd mee terug genomen. Nu via de site van Samsung aangemeld en hoop dat het nu wel goed gaat.

Gewenste Oplossing:

Dat het toestel nu wel goed gerepareerd gaat worden!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthia123