Klacht: Samsung promotie beloften

op 10 april 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In 8 jaar heb ik 5 samsung Galaxy producten gekocht.  Elke keer dat ik zo’n product aanschaf, wordt  als promotie een product(zoals sd kaart,  samsung Gear enz ) blooft dat ik er bij zou krijgen  Maar ik heb het nooit gekregen. Via internet heb ik alles geprobeerd het product in bezit te krijgen , maar het is me nooit gelukt. Ik heb sterk vermoeden dat het een loze beloften is. Ik voel me dat ik in de maling werd genomen.  Vooral met de laatste Samsung Galaxy 7 edge heb ik echt gehoopt dat deze keer wel zou lukken. Bij het aanvragen van de promotie product werd ik steeds ontmoedigd. Daarom ben ik erg boos op Samsung ze moeten niet beloven die niet na komen. Ik vind dat samsung haar beloften moet waar maken.

Ik wil de promotie product die toen Samsung belooft had bij het aanschaf van de Galaxy 7 edge en die ik niet gekregen heb moet krijgen. Dan ben ik erg tevreden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ElizabethTocklu