Klacht: Samsung ophaalservice

op 11 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Samsung heeft zijn ophaalservice voor reparaties van mobiele telefoons uitbesteed aan Dynafix. Volgens Samsung krijg je binnen 3 werkdagen je telefoon terug, Dynafix geeft zelf aan binnen 5 a 10 dagen. Maar de voornaamste ergenis is het verschil in prijs, de bedragen die Samsung aanbied op hun site komen niet in de buurt van de daadwerkelijke kosten, deze liggen een stuk hoger. Dynafix brengt daarnaast nog apart kosten in rekening voor de bezorging terwijl die al in de prijs zouden moeten zitten, vervangen ongevraagd de batterij en brengen kosten in rekening voor het installeren van nieuwe software, terwijl dat absoluut niet noodzakelijk is. Het is onvoorstelbaar dat als je naar een Samsung Service Center gaat de kosten voor een nieuw scherm, achterzijde en behuizing op de €292 zitten, terwijl wanneer je hem opstuurt het rond de €440 gaat bedragen. Ik wil graag dat Samsung stopt met de samenwerking en zelf de logistiek doet zodat consumenten niet de dupe zijn van een malafide onderneming als Dynafix!

De prijzen moeten hetzelfde zijn als reparatie via een Samsung Center eventueel verhoogd door verzendkosten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harris1983