Klacht: Samsung Note 4 na update erg :-(

op 26 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een samsung note 4 gekocht vanwege de pen die er bij zit. Ik vind dit erg handig om meerdere redenen. Onder andere het maken van notities tijdens het niet actief zijn van de telefoon, dus met een geblockt scherm. Toen ik het toestel binnen kreeg had ik al een beschermhoes gekocht. Een die niet alleen de randen beschermt, maar alles rondom, van het merk UAG. Het viel me direct wel op dat de batterij het zwakke punt was, maar hier was ik door de reviews al wel een beetje op voorbereid. Ik heb kort nadat ik het toestel kreeg 2 reserve batterijen gekocht en die kan ik extern laden.
Als ik WAZE gebruik, een navigatieprogramma, op de motor, in een waterafstotende hoes, dan werd de telefoon zo warm dat deze de melding gaf m.b.t. warmte en hij sloot zich af.
Toen kwam er een update. Mooi dacht ik, dan gaat het beter…
Nou ja, niet veel eigenlijk. Het warme is iets minder, dus dat is wel fijn.
De batterij gaat nog steeds snel leeg, maar daar heb ik 2 extra batterijen voor.
Ik moet, elke keer als de telefoon opnieuw start, het wachtwoord invoeren, want de vingerafdrukscanner zou niet werken. Dat deed hij hiervoor (voor de update) wel, waarom nu ineens niet meer.
Het volgende probleem is er ineens bijgekomen, zo uit het niets reset de telefoon zich. Het gekke is dat het ook onder het bellen gebeurd, dus dan rond je het gesprek af en zie je een zwart scherm met de vraag voor je wachtwoord. Geen melding verder, gewoon, zo, plop, weg en opnieuw “start”.
Het maffe is dus wel bij dezen dat ik gewoon aan het bellen was. Ik heb het ook gehad toen ik MP3 aan het luisteren was. De MP3 speler ging even haperen en toen keek ik naar mijn telefoon. Opnieuw gestart…

Ik doe er geen spelletjes mee, ik bekijk mijn agenda, maak foto’s en video’s. Whatsapp en Telegram regelmatig en bekijk youtube en NU.nl
Heel veel meer doe ik er niet mee, behalve dan de S-pen gebruiken.

Ik zou het fijn vinden dat de telefoon doet wat hij moet doen:
Bellen, want ik kan soms niet eens ophangen, scherm blijft zwart.
Een navigatieprogramma zoals WAZE draaien zonder dat de telefoon reset. (sim kaart uitgenomen, rijdend op de motor)
Geen onverwachte reset. Ik verwissel vrij vaak de batterij, dus reset zelf al vaak.
Waarom werkt de scanner niet als ik opnieuw start, schakel het gewoon in.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edi.s