Klacht: samsung led 3 D tv

op 02 februari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op het tv scherm in het midden van het beeld een blauwe streep!!! Een wolk en met aan de zij kant kleine lichtflitsen aan de zijkant van het beeld. Geen beeld meer op de tv!!!

Onder garantie laten herstellen!!! Want dit toestel is gekocht geweest 6/8/2011 er moet een oplossing genomen worden hoe of wat dat laat ik aan jullie over.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 12:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw sitaenmillaenbaby,

Wij betreuren wat u ervaart met uw Samsung televisie.

Wij adviseren u in eerste instantie om een beeldtest uit te voeren op de televisie, door de volgende stappen uit te voeren. Menu > Ondersteuning > Zelfdiagnose > Het beeld testen. Hiermee zal er duidelijk worden of er een softwarematige storing aanwezig is welke met een software update verholpen kan worden, of dat het een hardwarematige storing is, als het euvel nog steeds aanwezig is.

Aan de hand van de modelcode van uw televisie kunt u de laatste “Firmware” van uw televisie terugvinden op onze website, welke u met een usb-stick kunt inladen in de televisie.

Indien het door u omschreven euvel nog steeds aanwezig is in de beeldtest, adviseren wij u om contact op te nemen met uw verkoper om uw televisie ter reparatie aan te bieden. U heeft ook de mogelijkheid om uw televisie via onze helpdesk ter reparatie aan te bieden, hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met 0900-SAMSUNG (0900-7267864).

Wij kunnen op dit moment niet vaststellen wat de oorzaak van de klacht is, gezien er nog geen onderzoek hiervoor heeft plaatsgevonden. Echter na een diagnose door onze reparatiecentrum zal er bekend worden wat de oorzaak is van het door u omschreven euvel.

Wij adviseren u bovenstaande stappen uit te voeren.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door sitaenmillaenbaby