Klacht: Samsung hecht geen waarde aan zijn klanten

op 09 juli 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung note 20 ultra ging uit het niets niet meer aan ik ben die zelfde dag gelijk naar de Samsung store gegaan om de telefoon laten repareren daar waar het nog binnen de fabriek garantie valt ik kreeg te horen dat de onderdelen niet op voorraad waren en dat ze de volgende dag wel binnen zouden moeten zijn dus de dag erna ben ik weer terug gegaan om vervolgens te moeten horen dat ze nog steeds niet binnen waren gekomen ik ben gemiddeld 30 a 40 min aan het reizen om daar te komen weer een dag later terug gekomen je raad het al onderdelen waren er nog steeds niet heb daar mijn telefoon achtergelaten na advies van de medewerkster en zou de telefoon dan zo snel mogelijk weer gerepareerd op kunnen halen uiteindelijk kreeg ik een e-mail waarin stond dat hij niet meer gerepareerd kon worden en dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen of de zelfde model of een nieuwere (andere) versie van gelijke waarde of hoger ik heb op die mail geantwoord maar niks meer terug ontvangen in die mail stond ook dat ik nog een mail zou ontvangen met een voorstel ook die heb ik niet meer ontvangen ik ben vervolgens gaan bellen om te vragen wat er nou allemaal mis gaat en om aan te geven dat ik mijn telefoon aantoonbaar nodig heb wegens medische aandoeningen waar ik mee leef waarop ik het antwoord kreeg dat ze daar niks mee konden met die info na heel wat dagen bellen met Samsung kreeg ik verschillende bijdehante opmerkingen en verzoeken waaronder of ik even kon wachten want die gene die deze case gaat goedkeuren is ziek en wanneer hij weer beter is zou hij ‘m oppakken alsof dat de enige werknemer is in Nederland die daar over gaat…. en als ik mijn telefoon toch zo hard nodig heb waarom ik niet even een andere samsung telefoon erbij koop ook kreeg ik te horen dat ik te vaak bel en er zijn verschillende gesprekken geweest waarin er aan mijn oor is opgehangen er werd mij ook verteld dat mijn telefoon zoek was geraakt bleek achteraf volgens hun toch niet zo te zijn….

Vandaag kreeg ik te horen dat er wel degelijk een mail was gestuurd op 8 juli jongstleden maar dat ze de verkeerde emailadres hebben gebruikt een die vol zat met spelfouten daarom heb ik hun nogmaals op mijn emailadres gewezen en gevraagd of ik dan gelijk die mail kon ontvangen waarop ik te horen kreeg dat de interne afdeling daarover gaat en ik nog een paar dagen extra moet wachten voordat ze het weer gaan proberen ondanks dat het hun schuld is

Ik ben het zat ik heb mijn telefoon nodig en wil zo snel mogelijk mijn nieuwe telefoon hebben ik weet niet hoe ik hier juridisch in sta maar anders ben ik zeker ook bereid om juridische stappen te ondernemen want dit kan gewoon niet

Wanneer ik mijn nieuwe telefoon ontvangen heb en een excuus van samsung evt. Een compensatie omdat door mijn medische aandoeningen dus een toestel nodig had heb ik een tablet moeten aanschaffen omdat dat voor nu de goedkoopste oplossing was

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JasonE