Klacht: Samsung geeft na 6 maanden nog geen geld terug (cashback)

op 23 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Eind September heb ik mij aangemeld voor de inruilactie van samsung waarbij ik mijn oude s6edge kon opsturen bij aankoop van een nieuwe s8. voor de s6edge kreeg ik 154 euro en door de actie kreeg ik 100 euro extra cashback. Ik heb mijn s6edge in perfecte staat opgestuurd. telefonisch is bevestigd dat mijn mobiel was aangekomen en de cashback in gang gezet zou worden. Later bleek dit onjuist gecommuniceerd te zijn; van een pakket was niks bekend. Na heel wat slordige instructies kon ik mijn Track and Trace code opsturen zodat er op 13 december dan eindelijk een onderzoek werd gestart vanuit UPS naar het pakket. Dit onderzoek moest ik afwachten. Via UPS kan ik zien dat mijn pakket keurig is afgeleverd in Tilburg en dat hij daar verder niet meer is doorgestuurd.
Samsung beweert dat TCC een mail heeft gestuurd dat ik mijn factuur op kon sturen en zo de cashback alvast kon regelen. Dit is echter nooit gebeurd. Ik heb hier zelf weer achteraan moeten bellen en toen werd mij (na eerst een foutief mail adres verschaft te hebben) verteld om via messenger een factuur te sturen om de cashback te regelen. Het is inmiddels 15 februari. Ik heb netjes alles opgestuurd en nu zegt Samsung opeens dat alle aanvragen na 5 januari niet meer behandeld worden, ik een mail genegeerd heb over een factuur (onwaar) en dat ik bij TCC moet zijn voor mijn geld.

Ik heb vanaf september elke keer direct gedaan wat Samsung van mij vroeg, op dezelfde dag elke keer nog geantwoord, en nu zou mijn aanvraag opeens te laat zijn?
Ik voel mij een groot onrecht aangedaan.

Ik wens zo snel mogelijk mijn 254 euro te ontvangen van Samsung. Door fouten in hun communicatie heeft het proces vertraging opgelopen en door fouten in hun eigen transport is het pakket kwijtgeraakt. Track And Trace van UPS laat zien dat het pakket gewoon is afgeleverd in Tilburg bij het UPS centrum.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martsdm