Klacht: samsung gear

op 08 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Sinds een week geleden heb ik bij mijn toestel een samsung gear gekregen,leuk apparaat maar nu wil het volgenden mijn vriendin en ik wonen op het zelfde adres dus volgens de voorwaarden heeft zij geen recht op een samsung gear en dat alleen vanwege hetzelfde adres dus nu komt zij bedrogen uit want ze heeft een s7 edge met een nieuw abonnement en geen gear omdat wij op een adres wonen.
Wij voelen ons behoorlijk beet genomen door samsung die op de manier goedkoop uit wil zijn want als 4 studenten op een adres woonden en de een had al een gear aangevraagd dan kon nummer 2 er naar fluiten vanwege het adres dus wij voelen ons zwaar bedonderd

als het word opgelost ende voorwaarden worden veranderd want stel ik ben een student en woon met 4 mensen op 1 adres en ik vraag een samsung aan dan betekend het dat mijn mede bewoner kan fluiten naar de gear,dit is echt onterrecht en misleidend

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht yves1

9 maanden geleden - ik heb nog nooit zo'n waardeloos bedrijf mee gemaakt want als je beld proberen ze je af te wimpelen omdat ze voelen dat je wel degelijk gelijk hebt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yves1