Klacht: Samsung gally s5

op 03 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Samsung gally s5 van beging toe toestel kocht dacht ik dat ik goed mobiel het bleek van hij ging in twee weken dood software toen ben ik naar de winkel gegaan toen kreeg nieuw ik dacht daar krijgen je geen klachten mee dat was niet zo ik moet nu elk maan de batterij er uit halen touchscreen die doet vaak niet dan moet eerst stembij zeten dan doet weer

Gewenste Oplossing:

ik ben past tevreden als ik goed mobiel en mobiel heel veel klachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door djscooter