Klacht: Samsung galaxy S8

op 11 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Geachte
Woensdag 28/06/2017 heb ik de Samsung Galaxy S8 gekocht bij de base Shop. Gisteren toen ik mijn veters wou strikken is mijn gsm gevallen (op een knie hoogte)
Waardoor mijn gsm scherm is gebarsten. Dus ben ik naar de Base shop gegaan die zo boertig als iets weigerde mijn gsm te maken. Zij beweerde dat ik een verzekering hadden moeten doen maar ik werd hier niet eens over geïnformeerd, €800.00 vragen aan klanten is zeker geen probleem maar informeren over een verzekering is natuurlijk een beetje te veel. Daarna heb ik gebeld naar Samsung en rara wat hebben zij gezegd dat ik zelf voor de kosten moet opdraaien. Tegenwoordig betaal je €800 voor een GSM die kapot gaat van een knie hoogte. Begrijp me niet verkeerd ik ben een trouwe klant ik heb alles van Samsung (koelkast,TV, Camera, Tablets, GSM). Ik ben erg in mijn gat gebeten! Dit is klantenservice in 2017 mensen !!

Aldus Anas MK

Dat ze het willen maken op hun kosten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anasmk