Klacht: Samsung Galaxy S4 Batterij

op 16 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een batterij besteld omdat mijn originelen niet goed bleek te zijn en het 2 weken duurt voordat ik een nieuwe krijg van Samsung. omdat de levertijd bij Laderwebshop 24 uur zou bedragen heb ik dus besloten om niet 2 weken te wachten maar eentje te bestellen. na 2 dagen niks te hebben ontvangen toch maar even een mailtje gestuurd waar de batterij blijft. nu ben ik weer een paar dagen veder en heb nog steeds niks gehoord. Ik hoop dat er toch nog gereageerd wordt op deze manier.

Gewenste Oplossing:

Geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Laderwebshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Helaas is er een vertraging in de s4 accu, wij proberen deze zo snel mogelijk te verzenden.

Alle klachten die gemeld zijn door Jerro