Klacht: Samsung galaxy a5 2017

op 02 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Scherm mijn nieuwe gsm is door en val van een bank (a. Ca. 20 cm hoog) helemaal gescheurd. Telefoon zat in een degelijke beschermhoes! Na contact gehad te hebben met een medewerker, die beweert dat het schem van een val van die hoogte niet hoort te scheuren, krijg ik 0 respons op mijn klacht. Inmiddels ruim 2 weken aam het wachten, maar ik hoor maar niks. Ik had van Samsung zeker beter mogen verwachten, aangezien ik al jarenlang gsms van hun heb. De meeste zijn van trappen naar beneden gevallen zonder hoezen en tijdens het fietsen op de straat geknettert en nooit een scheurtje of krasje. Ik ben dan ook van mening dat deze gsm noet voldoet aan de verwachtingen die ik mocht hebben. Zeker gezien het feit dat dit al binnen 3 maanden na aankoop is gebeurd. Maar Samsung neemt blijkbaar geen moeite om mijn klacht te behandelen, laat staan oplossen.

Als mijn scherm kosteloos gerepareerd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carmenvangisbergen@hotmail.com