Klacht: Samsung Curved TV

op 09 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 1 juli 2016 bij de MediaMarkt een Samsung Curved Tv 49 inch aangeschaft voor 1200 euro met daarbij een verzekering voor 3 jaar voor van nog eens 120 euro. 3 weken na de aanschaf doe ik mijn tv aan en zie ik tot mijn verbazing in de beeld een grote vlek midden in de beeld van boven tot beneden lopen. Ik ga bij MediaMarkt om mijn klacht te doen, wordt ik gelijk afgewimpeld met dat ik Samsung moet bellen voor reparatie. Bel ik Samsung wordt er gelijk afspraak gemaakt voor een monteur, de dag van de afspraak wordt ik gebeld met de mededeling dat deze afspraak wordt afgezegd omdat de onderdeel besteld moet worden. In de tussentijd dat ik niks hoor ga ik weer langs bij de MediaMarkt om te klagen dat dit geen service is, dan is het van ja mevr. Het spijt ons maar u moet toch bij Samsung zijn. Na ongeveer 3 weken wordt ik gebeld dat de onderdeel binnen is en dat de monteur langs kan komen. Komt de monteur langs krijg ik te horen dat hij de tv niet kan repareren omdat de barst in de beeld niet onder de verzekering valt. Krijg ik na een paar minuten een offerte per mail gestuurd van 545,32 die ik zou moeten betalen zodat mijn tv gerepareerd kan worden. Als ik had geweten dat de service van Samsung zo slecht was had ik geen tv van Samsung aangeschaft. Het is niet de bedoeling dat ik al 1200 euro heb uitgegeven voor een nieuwe tv en dat ik daarbij nog eens 545 moet uitgeven voor de reparatie van een splinternieuwe tv van bijna 6 weken oud.

Dat mijn tv gerepareerd wordt en geen extra geld moet uitgeven. Dat Samsung goede service levert aan hun klanten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Frans