Klacht: Samsung cloud

op 09 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn mobiel Samsung s6 edge is gestolen. Nu heb ik de s7 gekocht en bij het terugzetten van de backup uit de Samsung cloud / Samsung account bleek dat er van de foto’s van de afgelopen twee maanden wel een goede backup is maar dat voor de rest heel veel foto’s ontbreken. Ik heb dus bijvoorbeeld 15 foto’s van 3 maanden geleden of ik had eerst een mapje met ongeveer 350 foto’s waarvan er nu nog maar 96 inzitten en dit is bij meer mapjes zo waardoor ik uit eindelijk heel veel foto’s mis…

Daarnaast vind ik het slecht dat je niet op een app in kan zien wat er precies opgeslagen is in de cloud (zoals wat voor foto’s).

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een goed back-up wordt gemaakt van de foto's en ik ook via een app kan inzien wat er in de Samsung cloud staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abbiea