Klacht: Samsung bril ontvangen bij mijn samsung galaxy s8 plus

op 24 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kpn abonnement afgesloten waarbij ik een samsung bril en afstandsbediening zou ontvangen. Ik heb via de link alles ingevuld maar kreeg nu voor de 2e keer al teruf dat mijn gegevens boet voldoende waren. Nu wil il weten wat ik precies moet veranderen om die bril opgestuurd te krijgen want we zijn nu al enige tijd verder.

Gewenste Oplossing:

Als ze vanuit samsung mijn bril gewoon opsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bnous