Klacht: samsung b.v garantie

op 09 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Het is van alles misgegaan met mijn samsung galaxy s7, heeft garantie tot juni 2018 . eerst klacht was de laadconnector defect , via samsung online reparatie service gestuurd naar dynafix B.V , dynafix heeft hem gerepareerd , maar toen ik de toestel heb ontvangen , heb geconcerteerd dat dynafix de display van het toestel heeft bekrast tijdens de reparatie vervolgens klacht over gediend bij dynafix , zij hebben mij gevraagd om de toestel nog een keer te melden voor reparatie bij samsung online service ( onder optie display is defect ) gedaan , telefoon is gemaakt , na 4 maanden is de headphone connector is defect . ik heb vorige maand gebeld met samsung dat ik niet blij met deze toestel na zo veel keer reparaties . samsung zei dat ik de telefoon nog een keer voor reparatie moet sturen . ik heb hem niet gestuurd omdat ik moe werd van dat heen en weer sturen van mijn toestel .
vorige week ontdek ik dat de cameraglas is gebarst , mijn toestel zat niet onder druk , en hij is niet gevallen , daarom stond ik verbaasd dat de glas kapot is gegaan , op google heb ik ontdekt dat het barsten van de cameraglas is bij veel mensen is gebeurd (link ) https://nl.hardware.info/nieuws/50556/cameralens-samsung-galaxy-s7-breekt-op-willekeurig-moment .
ik heb hem weer aangemeld bij samsung voor reparatie , vervolgens naar dynafix gestuurd , toen krijg ik een mail dat mijn telefoon niet meer onder garantie valt omdat en val en druk schade daarvoor kreeg ik een prijsopgave van 235 ,00 als ik hem wil repareren of 50 euro als ik niet wil dat het toestel word gerepareerd wordt en als ik niet wil dan moet ik afstand doen van mijn toestel dan wordt deze door dynafix vernietigd .
Ik vind het niet kunnen , het is een bekend probleem bij samsung galaxy s7. en ook aangezien dat het toestel zoveelste keer is gepareerd . ik vind dat samsung de kosten terug moeten draaien of een nieuwe toestel geven omdat deze toestel zoveelste keer is gerepareerd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mosta