Klacht: Samenvoegen van een staatslot en het spelen in de Euroloterij

op 05 juli 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het samenvoegen van 2 loterijen die ik speel heb ik al 4 keer met
de klantenservice gebelt, en steeds krijg ik het zelfde verhaal te horen
ik siteer “er wordt 1 account afgesloten, dan kunt U morgen van het
andere account waar U een staatslot op heeft gaan gebruiken”
dit verhaal hoor ik al 4x zonder een oplossing.

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit voor elkaar te krijgen alles
wat ik vraag is 2 loterijen op 1 account daar was deze migratie van
al de loterijen toch om te doen, voor de migratie gaat het allemaal
perfect, nu kan ik niet meer bij mijn staatsloten en dit al maanden.

Gewenste Oplossing:

nog niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Reactie van de melder van de klacht 12457289

4 maanden geleden - Vandaag 06-07-2017 weer geprobeerd om bij het account te komen wat wederom niet lukt. straks maar weer even bellen om te horen dat ik het morgen weer moet proberen, dan sluiten ze het ...........enz.enz.enz.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12457289