Klacht: Samenreiskorting

op 27 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 25 december 12.08 trein van Cuijk naar Nijmegen niet mogelijke de samenreiskorting te laden op anonieme ov kaart.
Ook hInderlijk is dat bij de overstap nijmegen naar Amsterdam Centraal de samenreiskorting niet anders dan in de hal op te laden is.

Wanneer er 1 maximaal 2 handelingen nodig zijn om van A naar B te komen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste ileke, Wat jammer om te lezen dat jij de samenreiskorting niet op de OV-chipkaart kon laden. Begrijp ik goed dat die mogelijkheid er op station Cuijk niet was? Kreeg je ook een foutmelding in beeld? Zo ja, welke? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

17 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:25 geantwoord

Beste ileke,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ileke