Klacht: samen gezond

op 18 juli 2017 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlak nadat de contracten weer verlengd waren past Menzis alle artikelen aan van Samen gezond. Artikelen hebben nu vaak een hogere bijbetaling als dan je ze gewoon in de winkel koopt. Als je een recentie hierover indient, past deze niet in hun straatje en wordt het niet geplaatst

Gewenste Oplossing:

terug naar gratis producten, of mogelijkheid om direct over te stappen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 18 juli 2017 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter Oosterhoff,

Het klopt dat er gedurende het jaar een aantal wijzigingen zijn geweest in onze SamenGezond webshop. Er zijn gelukkig nog veel leuke en nuttige producten te bestellen en doneren aan het goede doel kan ook nog steeds:) Wist u dat u ook kunt sparen voor €20 korting op uw aanvullende pakket? Dat levert flink wat korting op gedurende het jaar. Met vriendelijke groet, Marielle Menzis

Heeft op 18 juli 2017 om 17:44 geantwoord

lezen is ook een vak

Alle klachten die gemeld zijn door hoffie