Klacht: saldo te laag

op 14 augustus 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,

Voordat ik naar de bus toe ging heb ik mijn Ov-chipkaart opgewaardeerd met 5,- euro, ik stond wel 0,39 cent in de min dus dat betekent dat er in totaal 4,61 euro. Een kaartje kost 4,00 euro dus je zou min 4,00 euro op je ov moeten hebben om in te kunnen checken!
Eenmaal bij de bus aangekomen, probeer ik in te checken, tot mijn verbazing zie ik ‘Saldo te laag’ staan. Na een aantal keer proberen ben ik toch gaan zitten.
We zijn aangekomen bij de halte Bornholm Hoofddorp, er kwamen conducteurs binnen, de conducteur scant mijn ov en zegt dat ik niet in heb gecheckt. Ik vertel hem het verhaal over dat ik geld erop heb gezet maar alsnog de melding kreeg dat mijn saldo te laag was maar ik kreeg gewoon een boete. Goed,dus ik heb de boete in mn hand en ik zie dat meneer een verkeerde postcode heeft ingevoerd en een andere straatnaam, ook zie ik dat mijn achternaam niet goed gespeld is.

Dus bij deze wil ik een klacht indienen en bezwaar leggen op deze boete omdat ik hem weiger te betalen want ten eerste, ik had gewoon genoeg geld op mn Ov en ten tweede de gegevens op de boete kloppen niet.

Als de boete nietig word verklaard.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jilla