Klacht: saldo ingehouden terwijl ik ik een abonnement heb en in mijn zone reis

op 01 juli 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

ik wordt het langzamer hand ontzettend zat met het volgende: Ik heb een abonnement AMSTERDAM/ALMERE waarvoor ik maandelijks 120 EUR betaal. Ik reis Niet op saldo en ben dus niet verplicht saldo op mijn pas te zetten, tenzij ik weet dat ik buiten mijn zone ga reizen, wat ik eigenlijk bijna nooit doe. Het komt vaak voor dat als ik de bus vanuit amsterdam neem naar Almere en uitcheck opeens geld wordt ingehouden, terwijl ik altijd netjes in en uitcheck. Afgelopen week was het weer raak! Ineens
-1,00 op mijn chipkaart. Om toch verder te kunnen reizen ga ik naar het station en moet ik verplicht 5 EURO opladen zodat ik geen negatief saldo heb. Om dan mijn geld terug te krijgen eerst formulier invullen en dan een aantal dagen wachten. Elk jaar is het minstens 5 of 6 keer raak. Ik ben er zo moe van!!

ik ben pas tevreden als dit gezeik er niet meer is. Elke keer is het weer raak. Voor dit jaar staat de teller nu op 2. Ik ben pas tevreden als de fout meteen gecorrigeerd wordt !!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sdaniels