Klacht: salade4 vlees smaakt naar sop

op 25 mei 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

hoi voor de zo veelste keer salade gekocht en van het merk westland rundvlees weer smaakt het vies en naar sop weer de vlees salade van westerland en iedereeen bij dirk lisse op heereweg 246

nou als er een oplossing komt want is de zo veelste keer en nooit
't een klacht ingediend vorige keer al melk die vier datum was en melk voeding voor baby en potjes voeding op gelost via nutrisia

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 02 juni 2016 om 11:03 geantwoord

Helaas is het ons niet gelukt om telefonisch met u in contact te komen via telefoonnummer 0625299448. Ook heeft het inspreken van uw voicemail geen effect gehad.

Ik bied u excuses aan voor de salade waarvan de kwaliteit niet is zoals u deze van ons mag verwachten.

De kwaliteit van onze producten staat bij ons hoog in het vaandel. Uw opmerking breng ik dan ook direct onder de aandacht van onze afdeling inkoop en kwaliteit. Als een product om welke reden dan ook niet voldoet aan de kwaliteitseisen die u van ons mag verwachten, dan vergoeden wij dit. Bij de servicebalie van onze winkel kunt u altijd terecht voor een passende oplossing. Mocht u het product retour inleveren bij de winkel, dan hebben wij eventueel de mogelijkheid een onderzoek voor u te starten naar de oorzaak.

Mocht u in de winkel zijn en vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd vragen naar de supermarktmanager. Hij of zij staat u graag te woord en is u graag van dienst.

Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door kevin2015