Klacht: In gebreke stellen vanuit saeco-philips

op 08 januari 2019 over Saeco in de categorie Koffie

DE KLACHT
Vanaf 16 oktober 2018 een defect aan mijn koffieapparaat die op dat moment nog onder de garantie viel. Inmiddels zit ik alsnog zonder apparaat, ondanks dat er tot drie keer toe een reparatie plaats heeft gevonden. Na de derde keer constateerde ze dat het apparaat niet te repareren valt en ik volgens de garantie regels van Philips een gelijkwaardig vervangend apparaat zou ontvangen.
Helaas is alles wat mij toegezegd wordt nog steeds niet nagekomen door Philips, keer op keer komen ze met excuses waar ik nu inmiddels niet meer de oprechtheid van inzie. Het betreft hier een duurzaam saeco koffie apparaat met aanschaf waarde van ongeveer €630. Vind het dan ook echt een schande hoe er mee omgegaan wordt. We hebben het hier namelijk niet over een Senseo van €50. Zou ik het apparaat bestellen online bij Philips heb ik het binnen twee werkdagen in huis dus vol van verbazing en frustratie heb ik hun vreemde manier van oplossen ervaren. Hoe moeilijk kan het dan voor intern Philips zijn om mij een vervangend apparaat toe te zenden als ik als consument het binnen twee dagen in huis zou hebben.

DE OPLOSSING
Mijn apparaat in ontvangst laten nemen, binnen 2 dagen zoals reeds al meerdere malen aan mij is toegezegd. Mocht dit niet plaats vinden mijn aankoopbedrag retour ontvangen en verder zou het hun sieren als daar bovenop komen met een tegenmoedkoming. Al is een tegenmoedkoming wel het laatste wat ik van Philips verwacht nadat ik nu 3 maanden hun onprofessionele houding

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Saeco

Reactie van de melder van de klacht KarinaJanssen

1 jaar geleden - Dank u Robin

Reactie van de melder van de klacht KarinaJanssen

1 jaar geleden - Krijg net een bericht binnen met de informatie dat Saeco mij klacht niet in behandeling neemt. Zou ik ook mogen weten wat de reden hiervoor is zodat ik mijn advocaat hierover in kan lichten. Dank u alvast.Mvg, Karina janssen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Saeco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KarinaJanssen