Klacht: Sacha Peter, Sander, Britney en Sven Peter

op 28 augustus 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

kinderen zijn onterecht in een pleeggezin geplaatst. Sacha, Sander Britney en sven moeten weer thuis komen.
Rechters en advocaten kijken de andere kant op en moeten worden aangeklaagd voor kinderontvoering.
Meer info tel 0616383162 Sandy

Als ze weer thuis zijn

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 18 september 2017 om 15:01 geantwoord

Geachte mevrouw Peter,

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Bericht van William Schrikker Groep

7 dagen geleden - Geachte mevrouw Peter, Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 28 augustus 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door sandypeter