Klacht: Sab kop en schotel en kast je

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het werkt niet met canaal digitaal .hoe moet ik verder het moet kunnen zegt canaal digitaal maar jullie moeten het upgrade ? Gaarne snel antwoord dank u

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord heb en tv kan kijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Obelink Winterswijk

1 jaar geleden - Beste mevrouw Steernberg, Een dergelijk probleem kunt u gerust bij onze klantenservice neerleggen, zij lossen dit probleem graag voor u op. Uw klacht is nu neergelegd bij klacht.nl, een site bedoeld voor consumenten die er niet uitkomen met de verkopende partij. Daarvan is op dit moment geen sprake, omdat wij verwachten uw probleem adequaat te kunnen afhandelen. Wij nemen vandaag even contact met u op om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Obelink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 11 mei 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is inmiddels telefonisch contact geweest met de klant. Gebleken is dat niet alle onderdelen in de doos gemonteerd waren en om die reden functioneerde het aangekochte artikelen niet naar behoren. Een medewerker van de desbetreffende afdeling heeft het telefonisch uit kunnen leggen en inmiddels werkt het artikel naar behoren.

Alle klachten die gemeld zijn door Gina steernberg