Klacht: s8 scherm breekt erg snel

op 16 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na 2 weken in het bezit te hebben barstte het scherm al na een klein tikje op de grond.
Ondanks het originele Samsung hoesje was het halve scherm aan diggelen.
Na enig surfen bleek dat nog meer mensen deze klacht hadden en het toestel ook als slechtste scoort bij de valtest van de Europese consumentenorganisatie.
Er had minimaal een waarschuwing afgegeven moeten worden, want ik was hier niet van op de hoogte. Het scherm is echt ondeugdelijk. Je betaald genoeg voor zo’n toestel en dan mag je toch ook verwachtten dat hij niet zo snel kapot gaat.

Gewenste Oplossing:

Wij willen de kosten voor de reparatie vergoed hebben. En een nieuw betrouwbaar hoesje waar we het toestel veilig mee kunnen gebruiken.
En een waarschuwing bij ieder nieuw toestel dat je deze goed moet beschermen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde Samsungklant