Klacht: S7510/41 geeft geïrriteerde huid en zeer slecht scheerresultaat!!

op 10 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb i.v.m. mijn gevoelige huid en toch wel zware baardgroei vorige week op aanraden van de MediaMarkt te Den Bosch een Philips Shaver S7510/41 aangeschaft welke speciaal is ontworpen voor de gevoelige huid en een zacht en glad resultaat zou geven. Ik kan je vertellen dat ik zelden een grotere tegenvaller heb gehad dan de beoogde resultaten van dit apparaat!!
Dit apparaat scheert niet maar PLUKT!! ongelooflijk gewoon nog nooit heb ik meer irritatie gehad dan na het scheren met deze nieuwe verticuteermachine. Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat een ‘baard’ van 2 a 3 dagen met deze shaver op geen enkele wijze van mijn gezicht is te krijgen.

Daar waar de koppen van mijn oude AT750 reeds 3 jaar oud zijn scheert deze nu nog zonder al te veel irritatie en GLAD!!!!!

Dit apparaat doet niet wat het zou moeten doen en vraag mij dus af hoe dit kan en hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat er dan zoveel mensen bij de MediaMarkt dit apparaat aanbevelen? Of..?

Ik ben tevreden indien ik mij met een elektrisch scheerapparaat zonder of in ieder geval met minimale irritatie glad kan scheren waarbij je af en toe eens een dagje kan overslaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald van Wijngaarden