Klacht: S7 edge scherm gebarsten tijdes het opladen

op 27 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na het laden van mijn s7 edge was die zo heet dat ik hem niet kon vast pakken en zag ik een barst in mijn scherm zitten . De toestel is ongeveer een maand oud na een half uur kwam ik bij Vodafone en ze schrokken nog dat die zo heet was . ze hebben hem opgestuurd nu krijg ik een factuur van 350 euro en ze kunnen landelijke geen klachten zien van dit probleem dus zeggen gewoon dat jet mijn eigen schuld is dat ik hem heb laten vallen en het warm worden is niet geconstateerd en zeggen dat het wel mischien komt door het gebruik van een niet origineel lader maar deze zat bij de telefoon ra he . Maar verlopig heb een kosten post van 350 euro en als ik hem niet laat maken betaal ik onderzoekkosten dat vind ik nog vreemder een toestel van een maand oud. Ik voel mijn genaait door vodafone en samsung .

Als het kostenloos word opgelost .en niet meer zo heet word

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schaapie77