Klacht: S5 Neo weer stuk

op 21 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Samsung blijft na 2x reperatie door Dynafix weer verwijzen naar deze reperateur. Zij leggen elke veranwoorelijkheid van zich af. Zij mogen niet doorverbinden naar een leidinggevende. Na 15+ jaar Samsung gebruiker is dit mijn eerste ervaring met een niet goed werkend product. Het vertrouwen in de reparateur volledig kwijt. Probleem sinds 22 Mei en weer stuk binnen een week na 2e reparatie. ook het vertrouwen kwijt in dat toestel en nu ook (erg jammer) in Samsung. Dit bedrijf neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor probleem die ik als klant ervaar.. tot nu toe.
De 2e keer is beloofd dat er met zorgvuldigheid naar dit toestel gekeken zou worden door Samsung zelf. toch na 1 week weer problemen. heel dossier is aan het ontstaan thuis (2812981716). Triest

Remco de jong

Bij vervanging van dit toestel.

dynafix (reparateur van Samsung) heeft deze kans al 2x gehad en nu weer zelfde probleem binnen een week. Ik heb dus een toestel die ik niet normaal kan gebruiken en ben er klaar mee.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remcodejong74