Klacht: S planner kan niet uitgezet worden!!!!!

op 23 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste Samsung,

Ik heb sinds 6 weken nu een Samsung Galaxy S5, ik ben zeer tevreden over de telefoon, maar er is een ding wat enorm vervelend is en dat is de S planner die er op zit. Er zit wel een optie op om hem uit te schakelen, maar dat is op een of andere reden zo ingesteld dat je het niet kan gebruiken. De andere optie is om hem Gedwongen te stoppen, maar dat kan/werkt niet naar behoren, want hij gaat constant weer aan. Bij dezen vraag ik jullie bij Samsung om deze functie zo te updaten dat de deze irritante functie gewoon kan uitschakelen. Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk mogelijk gemaakt kan worden, want ik erger mij er enorm aan. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als deze vervelende S planner gewoon definitief uit te schakelen is. Dan ben ik gelukkig en opzeker 110% tevreden en zal ik zeker altijd bij Samsung blijven mocht ik aan een nieuwe telefoon toe zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal Groot