Klacht: Claim inzake niet online kunnen in-cheken

op 13 september 2019 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Airline referentie A7BGYA

Goedendag,

Op 8 september j.l. wilden wij, Heidi van Hak en ikzelf, onze koffer in-checken wat niet kon omdat wij geen boardig-pass hadden. Wij werden doorverwezen naar de balie van Ryanair. Aldaar stond er een hele rij en er kwamen steeds meer mensen bij, veelal met dezelfde klacht. Er werd ons verteld dat wij 2 dagen voor vertrek hadden moeten in-checken wat wij ook meerdere malen hadden geprobeerd maar wat niet lukte. Ook 1 dag van tevoren nogmaals geprobeerd. Het bleek dat Ryanair ‘uit de lucht was’ want zij hadden een technisch probleem op 6 en 7 september. Om deze reden konden wij en meerdere mensen niet on-line in-checken om hun boarding pass te verkrijgen. Wij moesten moesten wij 1320 dirham betalen. Betalen met een creditcard kon ook niet. Dus iedereen zo’n beetje moest geld pinnen om hen in contanten te betalen. Verder was het een ongeorganiseerd zooitje. Onvriendelijke medewerkers en onduidelijk hoe wat en waarom.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb in euro's. Dus van 1320,00 dirham naar €123,413.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helena Franken