Klacht: Ryanair laat niets van zich horen

J. Manschot op 11 april 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens mij vlucht op 1 maart 2018 van Faro naar Eindhoven is mijn koffer stuk gegaan. Ik heb op het vliegveld Eindhoven een rapport laten maken en dit een dag later via de website gemeld. Op 19 maart, 27 maart en 6 april heb ik om een reactie gevraagd, maar ik heb tot op heden helemaal geen reactie mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe koffer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door