Klacht: Ruimbagage dubbel betaald

op 10 mei 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat we er niet in slaagden om voor 2 personen te boeken met slechts 1 koffer, besloten wij om 2x apart te boeken. 1x met en 1 x zonder koffer. Toen we op 20/4 bij de balie kwamen moesten we voor die ene koffer opnieuw betalen, €30.
Het betreft pass. VD4FXA en WDKM3K
We stellen het op prijs als de €30 terug betaald wordt.

Gewenste Oplossing:

Verder hadden we een prima heen en terug vlucht. We vinden de crew buitengewoon vriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees van der