Klacht: Ruimbagage

op 20 juni 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

3206313 boekingsnummer
We kwamen op Schiphol en er was geen koffer van 15 kg geboekt voor 2 personen.
Wat voor ons echt een tegenslag was. We hebben geboekt met de telefoniste aan de lijn.
Alles ingevoerd en voor die prijs zou de koffer erbij in zitten.
Omdat we een paar dagen van te voren geboekt hadden geen tijd om de factuur na te kijken. Namen enz klopten.
Op Schiphol naar sunweb gegaan en 9,- pp betaald voor de terugreis.
En bij Transavia nog eens 50,- voor de koffer heenreis.
Graag willen wij het bedrag van 68,- vergoed hebben.
Waarom fout geïnformeerd.
Als je het bedrag vergoed zijn wij van plan een goede recensie te schrijven.
Alvast bedankt voor uw begrip.

Groet A Bouwmeister.

Als het bedrag van de ruimbagage vergoed wordt.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 20 juni 2017 om 15:46 geantwoord

Beste mevrouw Hout,

Bedankt voor uw bericht. De vakantie is op 15 juni via onze website gereserveerd. Ik zie dat er vanaf de eerste versie van de boeking geen ruimbagage is bijgeboekt. De kosten hiervoor zijn ook niet aan u gefactureerd wat u kunt terugzien op factuur versie 1, 2 en 3. Ook heeft u geen voucher hiervoor ontvangen bij uw reisbescheiden. Om deze reden kunnen wij de kosten voor de ruimbagage voor de heenreis helaas niet voor u vergoeden. Voor de terugvlucht is het inmiddels voor u bijgeboekt door mijn collega van de Schiphol balie.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en ik wens u nog een fijne vakantie in Islantilla.

Team webcare Sunweb

Heeft op 20 juni 2017 om 18:18 geantwoord

Ik had op dat moment van boeken een dame van sunweb aan de telefoon.
En wij vroegen nog is ruimbagage mee berekent waarop ze ja zei.
En dat vinden wij
jammer. Helaas weet ik de naam niet van de medewerkster.
Hierop hebben we te veel vertrouwd. (De aardige stem)
Al zou t alleen de heenreis zijn die jullie vergoeden. Dat zouden wij erg waarderen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 dagen geleden - Beste mevrouw Hout, Nogmaals bedankt voor uw bericht. Als ik uw boeking erbij pak is er voor de heenreis geen ruimbagage is bijgeboekt omdat er alleen over de terugreis ter sprake is geweest. Op dag van vertrek heeft u op de luchthaven een bedrag betaald voor de ruimbagage op de terugreis datum. Ook heeft u bij uw reisbescheiden geen aparte voucher van ons ontvangen met betrekking tot de ruimbagage voor heen- en/of terugreis. Helaas vergoeden wij niet de kosten die u heeft gemaakt voor de ruimbagage voor op de heenreis. Het is spijtig om te vernemen dat u geen vertrouwen heeft in ons vanwege de situatie. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door AJM Hout