Klacht: Ruim 4 maanden geen internet en tv

op 29 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In jun/jul gebeld om nieuw abb. aftesluiten. Op advies int.act.tv genomen. Nog gevraagd of dit allemaal werkt bij 20mb, was geen probleem.
28 jul aangesloten, internet werkte niet, gebeld, 1aug. KPN monteur geweest.
TV valt steeds uit met melding:geen signaal. Aantal keren gebeld, gereset etc., bleek internet snelheid te laag voor int.act.tv.
Nieuw/duurder abb. moeten afsluiten en al die tijd geen internet en alleen kabel tv kunnen kijken. Nieuwe spullen ontvangen, aangesloten op 07-10 maar geen internet.
Tot op 13-10 geen tv en internet gehad,daarnaast een duurder abb.
Sindsdien 6x een monteur geweest en allemaal aanpassing gedaan en metingen gedaan. Er is niets terug te vinden in logboeken.
Inmiddel 3x een nieuwe poort in de centralekast,3x binnen in huis iets veranderd, 4x nieuwe modem en nu nog steeds niet opgelost. 22-11 zou KPN monteur (NR. 4) langskomen maar niemand gezien. Vandaag opnieuw gebeld en discussie met de
verkoopster gehad waarna zij de telefoon heeft opgehangen/gegooid. Ik ben behoorlijk pissig hier over! Opnieuw gebeld, er is een melding bij het hoofdkantoor
gemaakt maar verder??
Kijk al sinds jul analogetv en heb nog geen 2 weken Internet gehad maar betaal wel. KPN belde dat ze op 12-12 wel langs zouden kunnen komen???

Wanneer ik gewoon internet signaal en interactieve tv heb waarvoor ik betaal zonder dat deze steeds uitvalt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis van den Heuvel