Klacht: Ruiling kernmatrassen.

op 07 februari 2018 over BoschBedding in de categorie Bedden

In september hebben wij een kingsize bed gekocht bij boschbedding. Deze kwam optijd binnen. De matrassen die we erbij hadden genomen vonden we toch te hard en heb binnen de 90 dagen slaapgarantie een mail gestuurd om de matrassen om te ruilen voor de zachtere. Dit zou circa 3 wkn duren (vanaf 22 nov) uiteindelijk na elke week bijna gebelt te hebben kwamen vandaag(7 feb) de matrassen. De verkeerde! Ik heb alle keren aangegeven dat we erg veel last hebben van onze rug en niet goed slapen. Nu uiteindelijk dus nog de verkeerde. Ik vind dat ze erg lax om gaan met ons als klant zijnde. Ik krijg hierbij het gevoel dat wanneer de betaling voldaan is, er niet meer naar jouw omgekeken wordt. Al die weken moest ik zelf het initiatief nemen om te bellen en te vragen hoe het zit met de matrassen. Zelf heb ik nooit een bericht of een telefoontje gehad van boschbedding. Ik ben klaar met boschbedding. Genoeg kansen gehad.

Ik wil mijn geld terug

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BoschBedding over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennahh_