Klacht: Ruiling

Chana op 10 december 2019 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Was zojuist in uw winkel om een broek om te ruilen ivm klein gaatje. Gister gekocht vandaag ruiling. Heb hem niet gedragen maar gepassen thuis dus had perongeluk het kaartje eraf getrokken. Medewerker habiba bleef stellig zeggen dat ik hem gedragen had wat ik nogal onbeleefd vond want had hem alleen gepast. Voelde me erg in de zeik gezet en dat terwijl ik vaste klant ben bij jullie. Ben stellig van menig dat ik misschien wel helemaal niet meer in Tilburg Zara wil komen.
Met vriendelijke groet Chana Hermens

Gewenste Oplossing:

In de hoop dat ze dat niet bij andere klanten gaat doen. Zo kun je niet met klanten om gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chana