Klacht: ruilen crocks

op 04 mei 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb crocks gekocht onlangs bij bristol in valkenburg zh, echter wilde ik deze ruilen omdat de maat te klein was. Alleen thuis aangepast en niet opgelopen. Echter wil het filiaal ze niet ruilen omdat er wat zand aan de onderkant zat van de crocks vanwege het aanpassen. Je kan het er zo afslaan maar toch werd er onnodig moeilijk gedaan. Ik wil gewoon mijn crocks kunnen ruilen zonder dat er moeilijk word gedaan om niks. Ik zou graag het paar in de juiste maat willen. Ronduit belachelijke service. Ook werd ik onvriendelijk te woord gestaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik de juiste maat crocks heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

10 maanden geleden - De klacht is doorgestuurd naar de districtsmanager van het Bristol filiaal in valkenburg. Deze zal de klacht in behandeling nemen en trachten naar tevredenheid op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie22222