Klacht: Ruilen bleek toch niet mogelijk

op 04 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik kocht afgelopen week bij de HEMA 2 bh’s en een slipje. Bij de kassa vroeg ik of ik ze kon ruilen als het niet paste, aangezien ik daar niet kon passen. “Ja natuurlijk kan dat”.
Afgerekend en thuis gepast, helaas de bh’s waren in omvang te klein en aangezien het slipje bijpassend was, heb ik die niet eens meer gepast. Terug naar de HEMA met bon om te ruilen, maar helaas, dat mocht niet. “Pardon? Ik heb het voor aankoop gevraagd.”
Ja je mag iets anders uitzoeken voor hetzelfde bedrag, maar wel meteen, je krijgt geen geld terug of een tegoedbon.

Dat hadden ze er dan bij moeten zeggen toen ik vroeg of ik het mocht ruilen als het niet paste. Ik wil niks anders, want ik heb niks nodig nu en heb geen geld voor dingen die niet echt nodig zijn. Ik wil mijn geld terug, zoals ze mij voor hebben gehouden dat ik zou krijgen als het niet paste.

Het gaat dan misschien maar om een klein bedrag (onder de 20,-) voor de HEMA, maar voor mij is 20,00 een groot bedrag. Het is 40% van mijn maandelijks vrij besteedbaar budget. Ik had ook al in jaren geen nieuwe bh’s gekocht, maar omdat ze nu in de aanbieding waren, dacht ik mezelf eens te verwennen met 2 bh’s die goed passen en niet uit de kledingzak komen.

Bedankt HEMA ……. NOT!!!!

Als ik mijn geld terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilde van den Biggelaar