Klacht: ruil

op 29 november 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na aankoop door mijn dochter van een laadsnoertje voor een telefoon , bleek dit een snoertje van een samsung in plaats van een iphone te zijn .het hing in de winkel overigens wel bij de iphone snoertjes en daarbij stond het niet duidelijk op de verpakking. na het snoertje in de overigens beschadigde verpakking , aangeboden te hebben bij de HEMA werd op een tamelijke onvriendellijke manier te kennen gegeven dat het niet werd terug genomen . het argument was dat de verpakking niet meer origineel was .

Gewenste Oplossing:

we zijn tevreden als men het snoertje gewoon terug neemt en ruilt voor het het juiste snoertje

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edvandergeer