Klacht: Rugklachten na slapen

op 27 maart 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

We hebben een sense 3900 gekocht op 15-03-2012. De eerste maanden had ik geen last van rugklachten. Maar daarna begon het langzaam te komen. Nu heb ik na iedere nacht rugklachten. Het lijkt wel of het matras op is of doorzakt. Ik weeg 70 kg en we draaien regelmatig het matras om. Maar niks helpt.

Nu gaan we kijken naar een ander matras maar ik denk niet dat Swiss sense ons kan helpen. Ik denk dat we kijken naar een aangepast matras. Maar dan moet misschien het topmatras de topper eraf. En past het dan in de zwarte hoes die bij het bed hoort?

Nu hadden wij een bed gekocht waar je lang mee moet doen. Maar moeten misschien hierdoor een nieuw bed kopen waarop wel een aangepast matras past. Swiss sense heeft alleen hard medium en zacht matras en dan die topper dat doet eigenlijk helemaal niks. Dat houd het drukverhogende van een matras tegen. Al met al hebben we met Swiss sense niet de goed keuze gemaakt. Omdat we nu niet een goed matras kunnen plaatsen op ons bed.

Betere voorlichting in slaap comfort, want nu weten we niet of we nu een harder of zachter matras moeten nemen. En de topper ben ik helemaal niet tevreden over deze houd alles wat een matras moet doen tegen.
Eigenlijk zou er iemand moeten kijken wat er gebeurd als je gaat liggen op bed.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 06 mei 2016 om 13:16 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Niels ravensbergen
x